متقلب حساسیت مسابقه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

متقلب: حساسیت مسابقه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس حضور مدیر مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا در عمان دیدار حساس پرسپولیس و الهلال عربستان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز وب‌گردی همه چیز راجع به فواید درمانی سیب

سیب به علت دارا بودن ویتامین های A-B-C جهت تقویت چشم موثر هست. شیرینی | تقویت مو | تقویت چشم | خوردن سیب | خوردن غذا | اسهال خونی | تقویت معده | درمان س

همه چیز راجع به فواید درمانی سیب

به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان، شاید شما هم از پدربزرگ و مادریزرگ هایتان در مورد فواید سیب شنیده باشید. از گذشته تا کنون نگاهی که به سیب بوده و هست، به غیر از یک میوه ای که ویتامین هایی را جهت ما تولید می کند، یک ماده غذایی معجزه گر در درمان بیماری هاست. سیب فواید زیادی جهت بدن دارد که بعضی از انها را در این مطلب آورده ایم.

عبارات مهم : شیرینی

تقویت چشم با سیب
چون سیب داری ویتامین های A،B،C است اگر روزانه ناشتا دو عدد سیب شیرین و همچنین موقع خوابیدن دو عدد سیب میل کنید اثر خوبی در بر طرف کردن ضعف بینایی دارد.
درمان و آوردن سنگ از کلیه و مثانه با سیب
جوشانده ی پوست سیب را هر روز دو بار بنوشید این جوشانده ایجاد کننده ادرار است و شما باید آن را در موردی که مبتلا به حبس ادرار همراه با جنبش کلیه ها و مثانه شده است اید مصرف کنید.
طرز تهیه جوشانده پوست سیب
برای تهیه ی جوشانده ی پوست سیب باید یک قاشق سوپ خوری پوست خشک شده است سیب را در یک لیوان بزرگ آب ۲۵ دقیقه بجوشانید و بعد از صاف کردن روزی دو بار یک لیوان معمولی یعنی حدود ۲۵۰۰ گرم بنوشید.
درمان و برطرف بیماری کبدی و سینه درد با سیب
ترشحات غدد بزاق و معده را مساعد و متعادل می سازد، جهت معالجه ی چاقی و اضافه وزن خوب است و همچنین جهت بیماری های کبدی، ناراحتی معده و مجاری ادرار و سینه درد نافع می باشد.
درمان و برطرف اسهال کودکان با پوست درخت سیب

صدو بیست گرم برگ یا پوست خشک سیب را در یک لیتر آب سرد بخیسانید و بعد آن را روی آتش بگذارید تا حدود یک ربع بجوشد و بعد از روی آتش بردارید و حدود یک ربع بگذارید تا دم بکشد بعد آن را صاف کنید و با عسل شیرین کنید و بعد از هر غذا یک فنجان بنوشید این داروی راحت عالی ترین درمان اسهال هست. در عین جهت تقویت قوای جنسی مناسب می باشد. توصیه قابل توجه این است که مراقب باشید عسل مورد استفاده خالص و طبیعی باشد.
درمان و برطرف کردن کمبود فسفر در بدن با سیب
سیب به علت داشتن مقدار قابل توجهی فسفر، اعصاب و مغز را تقویت می کند، جهت امراض حصبه ای،اسهالی و اسهال خونی و ورم معده بسیار نافع است اسهال را به خوبی معالجه می کند و از طرفی مانع مناسبی جهت بوجود آمدن ناراحتی های گوارشی است به این ترتیب سیستم کار معده را منظم می کند.

درمان درد چشم با سیب
سیب به علت دارا بودن ویتامین های A-B-C جهت تقویت چشم موثر هست.

زمان های قدیم برگ سیب را جهت دفع اختلالات چشم بافایده می دانستند. همچنین اگر سیب را رنده کنند و از آن مرهمی تهیه کنند، این مرهم را اگر روی چشم که ضربه ای به آن وارد شده است بگذارند، فورا درد ضربه را آرام می کند.
برای انواع درد چشم باید یک سیب قرمز شیرین را پوست بکنید و هسته آن را در بیاورید و با آب بپزید و آن را به صورت مرهم روی چشم بگذارید، اگر کمی شیر مادر را به این مرهم اضافه کنید اثر و خاصیت آن کامل می شود.

سیب و تقویت معده
امام علی (ع) می فرماید: «خوردن سیب موجب پاکیزگی و پاک شدن معده از آلودگی ها می باشد.» همچنین حضرت امام صادق (ع) می فرماید: «سیب معده را به ترشح وامی دارد.»
رازی می گوید: «سیب جهت معده و قلب مقوی هست. ولی دفع آن از شکم به کندی صورت می گیرد و ایجاد نفخ می کند. بخصوص نوع خام و ترش آن و به همین خاطر کسانی که احساس سنگینی معده می کنند نباید بعد از خوردن آن آب سرد یا غذا ترش بخورند.»
سیب به علت داشتن مواد قلیایی، اسید اوریک را حل می کند و ترشحات غدد بزاق و معده را خوب را و متعادل می کند. سیب جهت ورم معده نیز سودمند هست. ترشی سیب، ترشح غدد را زیاد را ترشی معدهکم می کند. سیب پوست کنده جهت زخم معده بافایده است و جهت کسانی که درد معده دارند رنده شده است یسیب نافع هست. همچنین دکتر جزایری اعتقاد است مبتلایان به زخم معده که نمی توانند میوه ی خام بخورند، می توانند سیب را رنده کرده، بدون پختن میل کنند. مربای سیب نیز یرای معده و قلب سودمند است (روش تهیه ی مربای سیب آن است که سیب را به قطعات کوچک خرد می کنند و می پزند و با افزودن مقدار بیشتری شکر، آن را به صورت مربا در می آورند.) شربت سیب هم معده را تقویت می کند (روش تهیه آن چنین است: ۵۰۰ گرم آب سیب را همراه با ۸۷۵ گرم شکر با گرمایی معتدل می پزند تا قوام شربتبدست آید.) سیب مانع سوء هضم شده، معده را منظم می نماید و آب سیب نیز از تقویت کننده های معدهمی باشد. عرق یا آب مقطر سیب هم جهت معالجه و تقویت معده بافایده بوده، امراض پوستی را معالجه می نماید. (عرق سیب فاقد الکل بوده و از نوشابه های حلال و نشاط آور هست. جهت ساختن آن باید سیب را با پوست خرد کرده در آب بجوشانید و عرق آن را بگیرید. معمولا یک چهارم آب باید تقطیر شود. در موقع تقطیر باید در نظر داشته باشیئ لیتر عرق باید گرفته شود. در موقع تقطیر سیب باید آن را خوب بشویید چون ممکن است درخت آن را سم پاشی کرده و آثار سم در روی سیب باقی باشد.)

درمان اسهال خونی با سیب
از میوه کال و نارس سیب، دارویی جهت درمان اسهال خونی درست میکنند. در قدیم بعضی از پزشکان اعتقاد داشتند که خوردن سیب کال ایجاد فراموشی می کند. ولی در طب تازه چنین عقیده ای وجود ندارد.

درمان گریه کودکان با سیب
سیب ترش و شیرین، سموم بدن کودکان شیرخوار را دفع می کند. اگر به آن ها سیب قندک و گلاب بدهید، احساس آرامش کرده و گریه زاری نمی کنند.

درمان اسهال کودکان با سیب
فالوده سیب جهت معالجه اسهال و به خصوص جهت کودکان بسیار بافایده هست. همچنین خوردن سیب، به صورت ناشتا در وقت اسهال کودکان مؤثر هست. در بعضی موارد اسهال، اگر سیب رسیده ای را رنده کنیم و به کودک بدهیم و به غیر از چای کمرنگ بدون شیرینی غذای دیگری به کودک ندهیم این روش بسیار بافایده واقع می شود.

درمان آرامش بدن با سیب
۳ عدد سیب را با مقدار ۵۰۰ گرم کره بپزید و شب، قبل از خواب مقداری از آن میل کنید. آرامبخش خوبی را قبل از خواب میل کرده اید.

درمان بوی بد دهان با سیب
سیب غذای روح و جسم است دهان را ضدعفونی می کند و بوی بد آن را از بین می برد. سیب مسواک طبیعی است و عالی ترین چیزی است که دندان را سالم نگه می دارد. به کسانی که دارای نفس بد بو هستند، توصیه می شود که ابتدا یک سبزی مثل کاهو، جعفری یا ریحان را خوب بجوید و بعد یک سیب را با پوست جویده میل کنید.

درمان هضم غذا با سیب
سیب ترشحات معده را تقویت می کند. به هضم غذا کمک می کند و جهت قلب هم مناسب هست.

درمان یبوست با سیب

لکتین و اسید مالیک موجود در سیب یبوست را برطرف می کند. سیب اگر با پوست خورده شود جهت یبوست، تنبلی روده و کبد بافایده می باشد. جهت برطرف کامل یبوست ۳۰۰ روز قبل از خواب و بعد از بیداری یک عدد سیب میل کنید.

درمان دردهای قولنج کلیه با سیب

باید هر روز به مقدار زیاد جوشانده ی سیب که به شرح زیر تهیه می شود مصرف کنید.
یک سیب را با پوست آن چهار قسمت کنید. نیم لیتر آب داغ روی آن بریزید و دو ساعت بگذارید دم بکشد. سپس آن را شیرین کرده و مصرف کنید.

درمان گریپ با سیب خام

وقتی به گریپ سخت و مزمنی مبتلا شدید دو یا سه روز رژیم سیب بگیرید. در این مدت فقط سیب رنده کنید و بخورید و از مصرف هر غذای دیگری خودداری کنید. در این دو یا سه روز تا جایی که می توانید چایکمرنگ بدون قند هم بنوشید.
این رژیم قدمت زیادی دارد و سال هاست که مردم فرانسه هنگامی که مبتلا به گریپ شدند رژیم سیب خام می گیرند و از خوردن غذاهای دیگر خودداری می کنند. در نتیجه گریپ سخت آن ها در عرض دو یا سه روز به طور کلی برطرف می شود.

درمان و معالجه ی نقرس با سیب

جوشاننده ی پوست سیب شدت درد نقرس را آرام می کند. جهت تهیه ی جوشانده پوست سیب یک قاشق سوپخوری پوست سیب را که خشک و خرد کرده ایم را در یک فنجان بزرگ آب جوش پانزده دقیقه می جوشانیم و بعد آن را صاف کرده و بعد از هر غذا هر روز دو بار یک فنجان می نوشیم.

درمان و معالجه ی تبخال با سیب

دو یا سه سیب را با پوستشان تکه تکه کنید. بعد آن را در یک لیتر آب سرد خیس کنید و روی آتش بگذارید تا پانزده دقیقه بجوشد. بعد از ده دقیقه آن را دم کنید و هر روز بعد از غذا دو فنجان از آن را مرف کنید. مصرف مرتب این جوشانده طی چند روز تبخال را ریشه کن می کند.

درمان اختلالات کلیه با سیب

جوشانده ی پوست سیب را هر روز یک بار بنوشید، این جوشانده ادرار آور خوبی است هنگامی که وقتی ادرار شما نمی آید و در عین حال کلیه و مثانه شما را هم اذیت می کند از آن استفاده کنید.

برای تهیه ی جوشانده ی پوست سیب باید یک قاشق سوپخوری پوست سیب را که خشک و تکه تکه شده است است را در یک فنجان بزرگ آب پانزده دقیقه جوشانید و سپس صاف کرده و هر روز دو بار بنوشید.
درمان سکته قلبی با سیب
مصرف روزی دو عدد سیب در مدت سه ما کلسترول خون را ۱۰۰ میلی گرم پایین می آورد. اگر این رژیم همه عمر ادامه یابد انسان از درد در امان خواهد بود.
درمان سرفه های خشک با سیب
خوردن یا بوییدن سیب جهت موارد مانند خقان و تنگی نفس بافایده هست. همچنین جوشانده سیب را برایدرمان سرفه توصیه می کنیم. شیرین آن نشاط آور و روح بخش و پخته آن جهت سرفه خشک بافایده هست.

درمان چربی سوزی با سیب
عصاره سیب خیلی سریع ترشح انسولین را جنبش کرده قند خون را پایین می آورد و در نتیجه انسان زیاد گرسنه می شود. بعد جهت کم کردن وزن خود بهتر است به جای آب سیب یا پوره سیب از خود سیباستفاده کنیم.

درمان تقویت قلب با سیب
سیب جهت دهانه ی معده و قلب مقوی هست. جهت گرم مزاج نیز سازگار هست، ولی نوع خام و ترش آن ایجاد نفخ می کند و دفع آن به کندی صورت می گیرد.

درمان برطرف کردن ورم معده با سیب
سیب به علت داشتن مواد قلیایی، اسید اوریک را حل می کند و ترشحات غدد بزاق معده را خوب و متعادل می سازد. سیب جهت ورم معده نیز سودمند هست.

درمان درد معده با سیب
سیب، ترشح غدد را زیاد و دردهای معده را کم می کند. سیب پوست کنده جهت زخم معده بافایده است و جهت کسانی که درد معده دارند رنده شده است ی سیب سودمند هست.

درمان کم کردن مرض قند با سیب

چون سیب از نظر مواد قندی ضعیف هست، مصرف آن جهت اشخاصی که مرض قند دارند خوب هست. بعضی گمان می کنند جون سیب شیرین است جهت مبتلایان به مرض قند ضرر دارد، ولی بر عکس، سیب نه تنها جهت مبتلایان به مرض قند ضرری ندارد بلکه ثابت شده است که این میوه خوشمزه بسیار خوش حالی آور هست.
اگر تب دارید حتما سیب بخورید
امام صادق (ع) فرمود: «سیب بخورید، لیکن این میوه حرارت بدن را پایین می آورد و مزاج را خنک یا سرد می کند کسانیکه تب دارند، تبشان را می برد.»
امام کاظم (ع) به نقل از پدر بزرگوارشان از زبان رسول اکرم می فرماید: « ما اهل بیتی هستیم که تب را با آب سرد و خوردن سیب مداوا می کنیم.»

درمان برطرف بی خوابی با سیب
سیب به خاطر داشتن فسفر زیاد اعصاب را تقویت می کند. مبتلایان به بی خوابی می توانند قبل از خواب چند عدد سیب و یک استکان آب سیب میل کنند. این روش آرامش روانی و خواب آرام و راحتی ایجاد می کند و جهت افراد سالمند نیز بافایده هست. سیب جهت کسانی که به بی خوابی های مکرر مبتلا شده است اند بسیار بافایده هست.

درمان تقویت موی سر با سیب
سیب به خاطر داشتن مواد زیاد از جمله ویتامین آ- ب – ث جهت تقویت موی سر بافایده می باشد، لیکن باعث شفافیت موی سر می شود و محافظ خوبی جهت پوست دست و صورت می باشد.

درمان اختلالات عصبی زنان باردار با سیب
سیب با تقویت اعصاب و تقویت روح و روان وحشت و اضطراب را دور کرده و به انسان آرامش می بخشد. پسسیب جز گیاه های و میوه های آرام بخش به شمار می آید و داروی بسیار موثری جهت برطرف اختلالات عصبی و روانی زنان باردار به حساب می آید.

درمان زخم های شدید بدن با سیب
یک سیب را در هاون بکوبید و یک عدد آن را در شیره ی خود سیب بپزید. مرهمی درست می شود که زخم های خیلی سخت را درمان می کند. همچنین اگر آب سیب را به مقدار مساوی با روغن زیتون مخلوط کنید دارای همان فواید جهت معالجه انواع زخم ها می باشد.

منبع:دکترسلام

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شیرینی | تقویت مو | تقویت چشم | خوردن سیب | خوردن غذا | اسهال خونی | تقویت معده | درمان سرفه | درمان یبوست | درمان درد معده | تقویت قوای جنسی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه